理髮店明起關門2周 何韻詩少爺占︰最多咪留長頭髮 (15:00)

文章日期:2022年02月09日

第五波新型冠狀病毒疫情惡化,政府明天進一步收緊社交距離措施,宗教場所、商場、百貨公司、超市、街市或市集、理髮店及髮型屋(下統稱理髮店)新增為至599F章表列處所,當中的宗教場所及理髮店須關閉至本月24日「疫苗通行證」實施前,市民之後進入23類表列處所須打針,經商場歸家和接受政府服務等特殊情况可獲豁免。

留了短髮多年的何韻詩,初出道時也試過較女性化的及肩長髮形象。她在社交平台上載主唱《櫻桃小丸子》主題曲年代時的舊照,留言︰「無嘅,剪唔到頭髮咋嘛,使死咩......最多咪留番呢個頭。我係話我個頭,唔係我隻手指住嗰個頭,唔好誤會。」

DJ少爺占亦表示︰「最多咪留長頭髮,寡人一早就留過啦,唔會驚你嘅!各位一齊捱世界嘅市民,袋住呢句︰關關難過關關過﹗」他同時留言為一直為他剪髮的髮型師及髮型屋打氣。

相關新聞︰理髮店明起關門2周 Stanley@MIRROR︰人生真艱難

(即時娛樂)

相關字詞﹕何韻詩 少爺占