煮‧野食|肥媽叫謝嘉怡做「排骨妹」 陸浩明曬港式英文 (16:22)

文章日期:2022年02月10日

由肥媽和陸浩明(6號)主持的《煮‧野食》,昨晚(9日)播出第3集,肥媽、6號出發到元朗大生圍優質養魚場,並邀來謝嘉怡做嘉賓。

做慣「阿四」的6號,今次不用獨自執行任務,孖住港姐冠軍謝嘉怡撐船仔出魚塘撈魚,十分寫意。今集食材全部即撈即煮,肥媽亦善用資源,炮製「酸梅麵豉寶石魚」及「薑葱蠔油黃鱔」。

謝嘉怡被肥媽大爆私底下相當麻甩,更封她做「排骨妹」:「佢日日食排骨㗎,佢選完港姐嗰日,都係想食排骨飯,如果想識佢,帶佢食排骨飯、大牌檔、煲仔飯就得喇!」6號聞言笑指嘉怡是男士夢寐以求對象:「簡直係男士夢想,食排骨飯都唔會嬲。」由於謝嘉怡自小在蘇格蘭生活及長大,肥媽要求6號用英文介紹「薑葱蠔」,豈料6號卻將「Onion(洋葱)」讀錯成「Alien(外星人)」,肥媽即嫌棄並糾正其發音,不過6號並未因而「退縮」,更大教嘉怡港式英語「Eat Yourself」,非常爆笑!

6號受訪時透露節目首播後反應理想,並笑指肥媽有意添食拍第2輯:「我聽到好似話第一日跨平台直播收視過咗17點,我同肥媽都好開心。阿媽今次拍呢個節目,真係幾辛苦,不過佢一聽到個好消息,就即刻話想添食拍第2輯。」

(即時娛樂)