阮小儀趕上「尾班車」變髮型 朱薰不怕留長髮 (17:20)

文章日期:2022年02月10日

第五波新型冠狀病毒疫情惡化,今日新增986宗新型冠狀病毒個案,其中985宗屬本地感染,另暫有約800宗初步陽性個案。政府今日起收緊社交距離措施,理髮店及髮型屋被新增為599F章表列處所,須關閉至本月24日「疫苗通行證」實施前,市民之後進入23類表列處所須打針。

阮小儀昨天趕上「尾班車」到髮型屋整頭髮,她在社交平台留言︰「本身上個星期已經約好咗呢個人喺今日幫我做colour treatment嘅,因為呢個人兒嚟緊要去外地升學,發掘佢另一興趣同事業!要加油呀吓呀吓!點知,遇著今日全城趕去髮型屋坐尾班車!」

朱薰就分享6年前留長髮時的舊相,她說︰「我係有留過長頭髮,但係醒唔起原來有留過咁長!真係落到腰,所以髮型屋唔開一陣,我係唔會驚嘅。不過係難為髮型屋嘅朋友仔,仲有其他受影響行業嘅朋友仔,頂住呀。」

(即時娛樂)