樂易玲否認跟王祖藍不和 為「蟲草大王」陳恩德抽無綫廣告解畫 (18:10)

文章日期:2022年02月10日

王祖藍近日被傳與無綫高層樂易玲、曾勵珍為鍾嘉欣未能奪視后鬧不和,意興闌珊帶無綫藝人到內地交流另謀發展。樂易玲今天(10日)出席《飛虎3壯志英雄》活動,對於被傳跟祖藍爆不和,她說:「幾十歲邊會嗌交啫?邊有交嗌?都冇咁嘅事,祖藍回應晒喇!因為佢(祖藍)話呢個唔係事實,都唔使講啦!(報道對你不公平?)做咗呢行幾多年呀?成日都見到呢啲嘢,都唔新鮮,係咪?有乜所謂啫?

我反而有睇佢(祖藍)詩篇嗰個post同like咗,佢寫得好好,大家喺呢行成日面對呢啲流言,雖然我哋話唔理,諗吓都有影響心情,好彩大家忙到不得了,根本連靜落嚟時間都冇,我噚晚做到4點,今早就開會。(跟王祖藍通電話?)冇唔開心,今日先開完會,點會唔開心?日日對咁耐仲通電話,開會有視像。」

問到是否因視后獎項出現分歧?樂易玲說:「咁多年我哋有投票機制,呢啲大家唔好喺度講,如果再講機制,就明年講,我哋每一年都有講機制,每年有呢啲新聞係好,即係個個注意呢個獎項,都OK嘅,我哋做娛樂圈,冇新聞點會有娛樂呢?」

談到「蟲草大王」陳恩德中止跟無綫合作並抽起千萬元廣告,樂易玲說:「首先幾多錢廣告要問廣告部,我就完全唔知佢落幾多錢廣告嘅,如果問我佢有冇用我哋artist?佢間中有用嘅,當日見到戴祖儀、蔡潔、Do姐(鄭裕玲)都喺度,所以唔知有乜事發生,睇報道先知,嗰個都係我部門,我都回覆咗,已經寫咗出嚟,呢個唔係公司嘅工作,呢個係一個external engagement,藝人係有權鍾意想做定唔想做,咁我覺得喺我哋經理人立場,我哋一定要照顧藝人先…哈哈,佢(陳恩德)追緊女仔呀?」

問到李佳芯(Ali)當日有沒有透露為何沒有出席?樂易玲說:「Ali有講見到咁多呢啲新聞都好困擾,希望有一日唔使見到呢啲新聞。(因為這樣而缺席?)如果接咗一樣嘢唔做就叫缺席,冇接嗰樣嘢唔係叫缺席,我打個比喻。(Ali有沒有接?)我冇見到有contract呢啲,我冇見到啦!」

有指事件令無綫損失逾千萬元收入,問樂易玲有沒有添煩惱?她說:「公司好好,我覺得公司態度,同埋artist management態度一樣,首要係保護自己藝人,好似我哋拍戲、做嘢又好,我個部門以藝人福祉為重要宗旨,錢…老闆冇畀過任何壓力我,我都冇畀壓力我啲同事。」

(即時娛樂)