鄧兆尊爆料稱王祖藍不滿J2台創意總監C君 (19:27)

文章日期:2022年02月10日

有指無綫首席創意官王祖藍因為鍾嘉欣輸掉視后,而跟無綫兩位女高層曾勵珍及樂易玲爆不和,並傳祖藍拉大隊北上吸金。鄧兆尊昨天(9日)接受由曾志豪、貴花田及王耀祖主持的網上頻道節目《田豪祖3寶》視像直播訪問。

問到無綫幾位高層爆不和,兆尊說:「珍姐(曾勵珍)雖然惡,但係個好好嘅人,顧及好多演員。(他們不和?)我唔敢講不和,大家想為公司好,大家管理部門唔同,珍姐管藝員部,樂易玲管理人力資源部,其實人力資源部好多嘢。」

兆尊指有幕後人員向他爆料,指鄭詩君(C君)擔任J2台創意總監後,令無綫首席創意官王祖藍感不滿,兆尊說:「冇辦法啦,佢做啲嘢唔得嘛,TVB簽祖藍原因係因為佢喺內地人脈網絡大,(曾)志偉人脈關係闊,唔係佢做嘢能力高,人脈關係可以解決好多嘢。」

兆尊還爆料指香港開電視將舉行大型遊戲節目派錢,原來兆尊就是獻計人,他說:「呢個會係TVB好大勁敵,係我提議呢條橋去做,我曾經向TVB提過,叫佢哋出十分九,我出十分一(錢),搞個大型金錢遊戲騷,一星期做3日,每集派50萬元,收視率日日掂40點,我係為香港市民謀福利,想救台唯一方法就與市民同在,我唔係做大慈善家,只係體恤社會民情,我想社會好啲,大家開心啲。」

C君回覆傳媒笑問邊個幕後人講?C君認為整個故事的邏輯性好有趣,祖藍是高層,他只是J2台一個負責做節目的人,何得何能會令人不滿。他表示跟祖藍沒有不和,完全不是事實,他們還互傳短訊,一笑置之。

(即時娛樂)