煮‧野食|被肥媽嫌唔夠Man 陸浩明落池摘睡蓮梗嗌「瀨嘢」 (15:31)

文章日期:2022年02月15日

由肥媽和陸浩明(6號)主持的《煮.野食》,昨晚(14日)播出第四集,肥媽與6號去到落馬洲「煮野食」。

今集兩人延續鬥嘴本色,肥媽投訴6號「成個女人咁」:「要做吓男人工作,要Man啲,成日喺度剃鬚同係咁補粉,成個女人咁,靚仔都話吖,但佢咁嘅樣喎,真係懷疑『新抱仔』隻眼有近視!」6號今次「Man起來」,他先是依照肥媽吩咐劈柴,汲取上次經驗,他今次出動「外掛」電鋸收集木柴,更學會執拾枯枝作燃料,這次起爐速度比以往有效率。

今集最艱辛的任務,是肥媽叫6號勇闖睡蓮池摘睡蓮梗。6號穿起防水褲,戰戰兢兢走入睡蓮池,他甫開始便深感不妙:「落到水第一個感覺,覺得係瀨嘢!」一步一驚心的6號,雙腳被水草纏住,水的深度更去到胸口,防水褲慘變「入水褲」;由於「災情」嚴重,最終連導演也「先行告退」,留下6號繼續獨自努力。

6號幾經辛苦摘了3棵睡蓮梗,返回岸上後,更急不及待將「防水褲」內的水倒出來,相當狼狽,6號事後直指「底褲都濕埋」,更爆笑的是,村民指其實可撐船到蓮塘,令到「白忙一場」的6號感崩潰,肥媽更踩多腳揶揄他:「蓮花池唔使落咁深,但佢貪心,咁多Jeans唔着,着條『攞嚟Jeans(攞嚟賤)』, 唔關我事吖大佬!」

(即時娛樂)