「朱天梯」梁証嘉情人節做爸爸 見證老婆勇敢同堅強力量 (19:23)

文章日期:2022年02月15日

在無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》飾演「朱天梯」一角的藝員梁証嘉,於昨天情人節收到最好的禮物,就是他榮升爸爸,梁証嘉的太太誕下BB「小Jacob」,梁証嘉在Instagram貼相及分享初為人父感受:「情人節收到最好嘅禮物,就係多咗一個爸爸嘅身份,而家終於可以同大家分享!喺陪產僅有嘅15分鐘,見證到梁太嘅勇敢,同埋體會到世上各位女士嘅勇氣同堅強力量!生BB真係一啲都唔簡單,我好慶幸成個過程都好順利,仲有好多好多嘅人幫我哋!好想同你哋講聲多謝....最後就係多謝梁太,你知我肉麻嘢好少講...不過今次真係忍唔住....下刪3000字,好喇,介紹番佢就係啱啱出世嘅小Jacob,希望你健康快樂咁成長!」

梁証嘉表示歡迎各位父母跟他分享湊仔經:「等我未來呢幾個月唔使咁手忙腳亂 #小Jacob似唔似我 #個心忐忑咗九個月 #我陪產嘅時候血壓飆升緊張到差啲爆血管」。

(即時娛樂)