《十八樓C座》監製馮志豐稱染疫播音員身體狀况唔錯:大家唔使擔心 (18:51)

文章日期:2022年02月16日

新冠肺炎第五波疫情嚴峻,商台廣播劇《十八樓C座》成員爆疫,「周老闆」金剛、「祥嫂」朱雪梅及「無牙三姑」陳慕賢相繼確診。

該廣播劇監製兼在劇中演「拉表叔」的馮志豐,今日(16日)傍晚在facebook回應事件,他寫道:「多謝大家呢幾日嘅祝福同支持。直至今日,我哋有四位播音員確診或者初步確診,包括周老闆、祥嫂、三姑同鐸叔,佢哋身體狀況都唔錯,大家唔駛擔心。

雖然我哋都要隔離,但依舊會盡力(喺唔同地方進行)錄音,做好每一日嘅十八樓C座,風雨不改陪伴市民共渡難關。除咗十八樓C座劇組以外,商業一台台前幕後已經做咗幾日快速測試,結果都係呈現陰性,所以估計今次傳播應該唔涉及其他同事。最後,再次多謝聽眾近日送上嘅祝福,祝願大家身體健康!」

相關新聞:商台3播音員染疫 《十八樓C座》今如常播出 周老闆無牙三姑中氣十足「現身」

(即時娛樂)