ERROR 2‧18推出新歌《愛情值日生》 花姐:仲有一隻勁正MV (01:15)

文章日期:2022年02月17日

日前男團ERROR在社交平台的官方專頁甫出4位成員肥仔(梁業)、阿Dee(何啟華)、193(郭嘉駿)及保錡(吳保錡)的「合照」,留言「ErRor Comeback 214+4」似預告將推出新歌。昨日他們正式宣布ERROR 2022年第一首團歌《愛情值日生》於周五(2月18日)推出,中午12時於商台《叱咤樂壇》首播,MV同日晚上8時在ERROR YouTube首播;並貼上4子的合照,留言「《愛情值日生》,Monday 肥仔親親你,Tuesday 送193你,Wednesday 由Poki主理,Thursday 阿Dee執手尾,咁星期五六日係邊個,情人s節話你知」,加上經理人花姐(黃慧君)也為ERROR宣傳新歌,並留言「Sweet sweet嘅歌曲由佢地演繹,別具風味,仲有一隻勁正MV」,更令不少粉絲大嗌期待。

(即時娛樂)

相關字詞﹕愛情值日生 花姐