煮‧野食|女友陳詩欣將亮相節目 陸浩明玩送花被爆好事近 (18:04)

文章日期:2022年02月17日

由肥媽和陸浩明(6號)主持的《煮‧野食》,前晚(15日)和昨晚(16日)播出的第5集及第6集,二人繼續在落馬洲「煮嘢食」。

6號延續黑仔王本色,他先是撐艇仔出海撈魚,靠撻肥媽朵獲漁民送上一條白鯽魚,可惜最終因漁網破了一個洞、眼白白看着鯽魚「走佬」,十分搞笑;直擊「走魚」過程的肥媽,笑到合不攏嘴。

繼第4集落睡蓮塘摘睡蓮梗「失守」,防水褲變「入水褲」,搞到底褲濕透後,6號再度「遭殃」,他「扮勁」打算單腳將荔枝木折開,豈料荔枝木堅硬無比,令其膝蓋受創,不時喊痛。

這對「母子檔」繼續互窒,6號看見有雀鳥飛過,口花花叫肥媽張開手扮「大鵬展翅」保護他,肥媽即反駁:「你當我係大麻鷹、大雞乸呀?」豈料6號不但沒收口,繼續笑肥媽:「你梗係唔係啦,你係大鵰!」肥媽聞言表現勞氣,作狀拿筷子打6號並說:「你係咪想死?」

除了口花花,6號更「嘴多多」借意想惜肥媽玉手,不勝其煩的肥媽只能扮「扯火」,務求阻止6號搞搞震:「你就嚟結婚喇!唔好咁鹹濕,連70歲都唔放過,成日博人懵!」言談間似暗示6號與女友陳詩欣好事近。據知這位「準新抱仔」陳詩欣,稍後亮相《煮‧野食》,6號玩「神秘獻花」為女友送上驚喜,未知屆時會否順道宣布婚訊呢?

(即時娛樂)