七仙羽出招 教郭偉亮代表環球唱片 搵商台CEO破冰 (19:29)

文章日期:2022年02月19日

郭偉亮(Eric)早前推出新歌《等埋你》,由於歌詞「死死聲」,怕唱得多會影響運勢,甚至早死,因而找七仙羽(七師傅)指點迷津。七師傅冷靜回答︰「我唔擔心你會死,我知你死唔到㗎﹗你有冇檢查過身體呀?睇你隻耳都好長,冇咁快死嘅。而且生命嘅長短唔係在乎活咗幾長時間,有啲人行屍走肉,拖拉到80、90歲又有咩意思呢?你人生咁精彩,留低咁多作品,又咁靚仔咩都見識過,咁先係有意義!」

《等埋你》MV的畫面是由Eric和太太葉佩雯(Grace)的遊日片段組成。七師傅一見到Grace即說:「咁後生嘅,夠秤未呀?」Eric直言擔心自己比Grace早死,剩下對方會很痛苦,七師傅妙回:「你老婆咁靚一定有人要,會唔會幫佢提前搵定個男人先呀?退一步海闊天空,搵定先可以了咗件心事!」

談完自身運程,Eric向七師傅請教環球唱片何時與商台破冰?七師傅笑說:「佢哋鬧交當然係假㗎啦,私底下不知幾Friend,我都同佢哋食過飯。」她又提醒Eric:「商台CEO好靚女,你要去擦佢鞋嘛!」Eric反問:「即係我代環球去破冰?」師傅再反問:「破冰啫,有乜咁大不了?」

七師傅繼續教路,她說:「你去佢屋企敲吓門,著得性感啲,一絲不掛都冇問題,百無禁忌!你依家要商台播你隻歌嘛,最緊要目標清楚,擒賊先擒王!你入到去,我保證商台一定播你啲歌,佢唔播我幫你搞埋其他人。我會搞少爺占、再搞Donald,搞埋森美再搞小儀,入面啲DJ我逐個搞!」

(即時娛樂)