Santis終認曾跟熊仔頭拍拖 剖白惜張天賦原因 (18:08)

文章日期:2022年02月21日

張天賦(MC)早前跟MV女主角陳濬樺(Santis)傳緋聞,MC其後出席活動時否認緋聞;日前Santis與熊仔頭(FHProductionHK)分別在社交網宣布解約。

昨天(20日)Santis在個人的YouTube Channel發布了Q&A影片,並主動提到解約問題,她表示解約是其個人意願,並強調跟緋聞無關:「點解會有(解約)呢個決定呢?其實我鍾意拍佢哋劇情片同微電影,但睇番自己表現達唔到想要嘅效果,所以我嘗試個人發展,對將來演出機會再好啲,我年紀比較細,又未有深刻體會,所以決定出去發展,有多啲經歷令我演藝有進步。」

另一個焦點,網民問她究竟有沒有給熊仔頭「派帽」?Santis則說:「冇!」但承認曾跟熊仔頭一齊,她稱:「2021年6月一齊,目前已經分開咗,希望大家畀啲空間。我哋分開嘅原因係相處之間嘅衝突,邊個提出分手呢?我哋雙方都有提出過。」

她表示當時曾認真面對雙方關係,兼有長遠目標,所以當時想保護這段關係,不想受其他言論影響,同時又以字幕補充:「但要強調,冇訂過婚,沒有結過婚。」

談到Santis當時跟MC講自己是單身,她表示因為當時的確是單身狀况,字幕亦補充MV在去年6月前拍攝,她說:「我冇過分揣測問題有乜意思,我係照直咁答,以做好工作為大前提。」對於MC曾提到Santis在《反對無效》MV中擅加親面鏡頭,Santis解釋導演指示她要演迷戀及好愛男主角的角色:「我覺得呢個係導演想要嘅嘢,所以我就咁做,好開心導演有將呢個shot放入MV。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕熊仔頭 張天賦