謝天華拍《披荊斬棘》曬廚藝 跟家燕姐拍《皆大歡喜》續集? (18:54)

文章日期:2022年02月21日

由於疫情肆虐,由薛家燕、范振鋒和思敏主持的電台節目《開心大放送》,也改以Zoom形式直播,日前一集邀來謝天華擔任嘉賓。

謝天華早前在內地忙完綜藝節目《披荊斬棘的哥哥》及《大灣仔的夜》,提到拍攝《披荊斬棘》時,與陳小春、林曉峰和MC Jin(歐陽靖)同房,天華說:「我由細到大未試過同其他人住宿舍,四條麻甩叔同房,仲要畀人警告唔好講咁多廣東話,我哋話盡量,但轉頭又唔記得,我哋基本上冇早瞓過…宿舍係好懷念,歡樂時光特別快,拍完之後個宿舍要拆,好多回憶,收工大家喺度Man's Talk。」家燕姐笑問:「都係講女人嗎?」天華笑說:「女人講家燕姐,講家燕姐都講一個通宵啦!」

家燕姐講到天華於《披荊斬棘》和《大灣仔》廚藝了得,天華謙虛說:「講真,我哋一啲都唔叻,當我哋要經營餐廳係幼稚園,屋企煮飯食都Ok,開門做生意煮嘢畀人食,係兩碼子事,低估咗件事,開餐廳4條友煮嘢食,同客人傾偈,一起身就要拍,邊個係店長?邊個負責買餸?廚房廚具、碗碗碟碟都係自己買,真係攰到死。」

節目中有網民提議無綫開拍《皆大歡喜》續集,皆因該劇已快20周年,天華說:「拍《皆大歡喜》我哋玩得嚟唔胡鬧,睇得觀眾又有啲道理,如果要開拍,我劇中對孖仔都20歲喇!」

(即時娛樂)