朱智賢禍不單行 發燒兩日肌肉痛 出風癩兼撞車 (19:41)

文章日期:2022年02月21日

本港第五波疫情肆虐,演藝界亦宣告失守,陸續有藝人宣布確診或懷疑染疫,他們亦勤做快速測試保障自己及其他人。朱智賢(Ashley)今天在社交網貼相,分別貼出撩鼻做快速測試、量體溫的相片,她更無奈表示「呢2日真的是禍不單行」,更爆出「中招」疑雲。

Ashley記錄這3天健康情况,她寫道:「第一天:一早瞓醒條腰好痠,冇乜為意,以為係前一晚拉筋拉得太狠,所以有啲痠。然後到咗下午覺得個人好攰好攰,嘗試去瞓覺,喺被窩入面蜷縮1小時手腳還是很冰冷,凍到無法入睡。再過多陣,身體開始發熱,隨之而來就是全身肌肉酸痛,馬上食兩粒Panadol,做一次快速測試:結果negative。到了晚上成晚都瞓唔着,體溫一直在101以上,全身好熱好熱,踢開啲被又會發冷,全個身體啲肌肉都好痛,捵嚟捵去點都瞓唔到,就係咁過咗一個好辛苦嘅晚上。」

到了第二天早上,Ashley表示依然沒有退燒,再做多次快速測試,結果依然呈陰性:「決定去睇醫生,睇完醫生打算返屋企好好休息,點知遇上小小的車輛碰撞,橫風橫雨又10度之下仲要落車,搞咗個幾鐘,對鞋濕晒,頭髮又濕,風癩又出埋,凍到成個人震晒。」

到了第三天,Ashley表示已退燒:「再做多一次快速測試,依然都係negative!所以大家不用擔心,我只係冷親啫!PS: 三次快速測試,分別用咗三隻不同牌子去測。」

她續寫道:「身體健康幾時都係最重要!喺呢啲非常時期,最好就唔好病啦!同埋奉勸大家,屋企最好有快速測試劑守門口,如果唔係到你有少少唔舒服嘅時候,你就會好騰雞。天氣凍,大家記得著多件衫。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕朱智賢 發燒 禍不單行