確診第7日遙距睇中醫 陳健安叮囑勿亂食藥:一定要診症後先好食 (21:02)

文章日期:2022年02月21日

C AllStar成員陳健安(On仔)日前透露自己感染Omicron,正居家隔離的他今天(21日)在社交平台更新其健康狀况,安仔留言:「『Omicron日誌』Day1,喉嚨痕,右頸痛好似瞓矮頸。Day2,味覺嗅覺無咁敏感,乾咳,夜晚有發冷出汗,朝早到左頸痛,超頭痛頭赤,無胃口。Day3,瞓覺少少發冷,少少發熱出汗,頭好赤痛,無胃口,臨瞓開始喉嚨痛,嚟得好突然。Day4,瞓醒喉嚨好痛,頭重,攰,胃口好啲。Day5,喉嚨仍然好痛,有咳,有黃痰。Day6,喉嚨痛無減,吞口水痛,食嘢飲水就無痛,無頭痛,無乜攰,無肌肉痛,有痰有咳,啲痰好似喺肺部深處,俾啲力深呼吸先咳到出嚟。胸腔位置有啲緊。原來喉嚨痛先係大佬。Day 7!!喉嚨又熱又痛,呑口水超痛,感覺好似成個喉嚨都係飛滋咁,乾咳。照鏡,原來喉嚨有發炎同少少白點,所以咁x痛,即刻遙距睇中醫,教我洗鼻漱口,希望啲菌唔好落氣管。第一個鐘用暖鹽水洗鼻漱口,第二個鐘用暖綠茶漱口,感覺特別清雅,然後重覆,做到瞓覺為止,即刻舒服好多。最特別嘅方法係叫咬碎生蒜頭含喺口15分鐘,殺菌,就搞到我好想食台灣腸仔。」

安仔稱中醫教他買些中成藥及藥房買到的西藥,感冒冲劑、板藍根冲劑、lysozyme;他亦有問中醫要否買連花清瘟膠囊,對方說不可以亂食,「一定要有中醫師診症之後先好食,大家留意喇。再強調,我以上所講嘅藥都係睇完醫師先食,只啱我,人食你又食,就有機會令病情惡化。知識改變病情。Ps.近排有唔少中醫都可以遙距診症,其中係浸大中醫噚日最新update服務。PPS.多謝大家關心,仲有鄰居送暖,特別要多謝屋企人幫手買物資」。

相關新聞:On仔@C AllStar確診新冠肺炎 目前居家隔離未入院

(即時娛樂)