煮‧野食|肥媽教陳詩欣御夫術 用食物鎖住陸浩明 (15:41)

文章日期:2022年03月04日

無綫綜藝節目《煮‧野食》日前播出第10集,肥媽、陸浩明(6號)到訪上水坑頭休閒農莊,並請來6號女友陳詩欣(Ayan)做嘉賓。6號和Ayan在節目中不斷放閃,手拖手落田種菜,又甜蜜互餵。節目組向他們準備了問答環節,每條問題均為難6號,但6號每次均成功化危為機,更自爆情人節忘記送禮物,就地取材送上西蘭花。肥媽看不過眼,搞笑叫6號「死開」。

肥媽非常疼惜Ayan,炮製素食「佳偶天成」(西芹雲耳炒蓮藕片)祝福她與6號,又分享婆媳相處心得及「御夫術」。她說︰「要鎖住男人個心就要鎖住佢個胃,因為佢習慣咗你嘅嘢食,佢出去食嘢就唔開心!你又唔係同你奶奶瞓,你就吓我,我就吓你啦!我教過一個長輩,新抱買粒花生畀你,個心都係有你,我覺得做長輩嘅,只要後生肯買嘢畀你,你都係開心!」

6號在前晚(2日)播出的第11集中,自資在超級市場買了8隻蝦,卻被肥媽嫌太細隻。肥媽說︰「啲蝦咁細嘅?自己一畀錢就係咁孤寒!你睇吓你買嘅蝦,同我買嘅蝦幾唔同,你買呢啲中唔中、細唔細、大唔大,同你個人成正比,三不像!」

(即時娛樂)