Candy@COLLAR分享減壓方法 向前線醫護安老院舍員工打氣 (13:40)

文章日期:2022年03月07日

ViuTV女團COLLAR出道短短2個月,官方Instagram粉絲已有27萬,不過撞正第五波疫情嚴峻,各成員只能透過社交網跟粉絲見面互動和打氣,同時成為不少粉絲抗疫精神糧食。

成員王家晴(Candy)昨晚(6日)在Ig限時動態跟網民互動傾偈,身為團中「仙氣擔當」的Candy,不只樣靚,還充滿正能量。有網民問她做女團壓力大不大?Candy回覆說:「壓力一定有,但有咁多人陪我,我並不孤單。」

之後又向受壓力困擾的網民分享減壓方法,她表示:「我自己抗壓嘅能力都唔係特別好,最近也有壓力大嘅時候,但一如既往,我會同自己溝通,諗下壓力嘅源頭係咩,再同信任嘅朋友傾訴,講完之後我個心會舒服啲。」

其間,Candy亦向前線醫護人員打氣,有網民留言:「急症室員工,做到有氣冇埞唞,可以鼓勵一下嗎?」Candy回覆說:「知道疫情期間,醫護真的真的很很很辛苦,真的辛苦了。希望大家也鼓勵一下前線的醫護人員,因為他們真的正面與病毒對抗,RESPECT!加油,大家都要。」

另外,安老院舍疫情相當嚴重,有安老院舍員工留言做到「死下死下」,求Candy加油,Candy亦有求必應:「加油!大家疫情下都辛苦了,一齊加油,撐住吖。呢幾日喺TG同IG都見到有朋友確診咗,希望確診咗嘅朋友快啲好返。」

(即時娛樂)