煮‧野食|6號遭整蠱硬食原條辣椒 孖黑妹姐爆笑互動焫㷫肥媽? (14:53)

文章日期:2022年03月08日

由肥媽和陸浩明(6號)主持的《煮‧野食》,昨晚(7日)播出第12集,肥媽、6號去到八鄉馬鞍崗動植物生態農莊「煮野食」,肥媽離遠看到大樹菠蘿,即嚷着是好食材,除了有助清理腸胃,更可消除感冒及治療痔瘡等。

肥媽調配好咖喱黃金比例後,便將洋葱、番茄等材料依次下鑊,炮製出完美「大樹菠蘿咖喱」,肥媽還分享秘訣:「煮呢個咖喱千祈唔好用熟嘅大樹菠蘿煮,會煮到一pat嘢咁,係要用生嘅大樹菠蘿煮,仲連核都食得!」6號為肥媽炮製特飲「香茅檸檬蜜糖水」,肥媽飲到冧爆:「後生嘅肯整嘢畀你飲,好唔好味唔緊要,最緊要有心。」

肥媽今次更嘗試放下鑊鏟,將烹調「欖菜炒四季豆」重任交予6號,肥媽更告誡6號四季豆若煮不熟,進食後會中毒,6號聞言笑說:「如果肥媽唔講有毒,我係冇信心搞得掂(呢味餸)嘅,佢一講有毒我反而調番轉,因為有毒嘅話,我就會全神貫注咁煮。」

6號開始時係威係勢,並說對了所有材料的下鑊次序,惟正式下廚時,卻打回原形頻頻要搵肥媽幫拖,更打算靠剪接效果過關,相當狡猾。最後肥媽與導演夾計整蠱6號,要他吃下原條辣椒,6號吃到面容扭曲兼狀甚痛苦,肥媽笑稱:「我其實係想教你Say No呀!」

今晚(8日)播出第13集,請來「黑妹」李麗霞做嘉賓,他們到大棠生態園「煮野食」。原來黑妹姐之前一直有「廚房鬼見愁」之稱,不過經過肥媽多年悉心指導,黑妹姐進步神速,更在節目中大曬刀功,令肥媽再向「零慧根」的6號搖頭嘆息;另外,6號與黑妹姐在今晚一集中,有不少爆笑互動,卻慘遭肥媽指眼冤呢!

(即時娛樂)