飛虎3|57歲郭晉安行人天橋跳落貨車 自爆穿紙底褲吊威也𤓓事 (16:08)

文章日期:2022年03月08日

無綫劇《飛虎3壯志英雄》昨晚(7日)播出第11集,劇情講到恐怖組織瓦干布綁架了杜文彬(郭晉安飾)妹妹杜以盈(姚子羚飾),瓦干布領袖Leo(Jai Day飾)要求杜文彬交出化武DH2,杜文彬救妹心切,企圖甩開S Team跟蹤,獨自深入險境與Leo交易。

杜文彬交出DH2欲救回人質之際,Leo收到神秘信息,指杜文彬拿着的是假貨,Leo要脅杜文彬說出真正的DH2下落,兼向杜文彬打毒針;此時秘密跟蹤杜文彬的S Team趕到,並與瓦干布展開激烈槍戰,最終救出杜文彬兩兄妹;Leo及Renee(何慈茵飾)趁亂逃走,許俊飛(苗僑偉飾)及時現身。

57歲的視帝郭晉安,昨晚從行人天橋跳到行駛中貨車上一幕,令網民睇見都覺得「牙煙」。郭晉安接受無綫娛樂新聞台節目《Star Talk》專訪時透露,接拍劇集前有問過劇組是否需要操肌,但劇組指他的角色是生意人,要求他谷肚腩,而順應指示增磅的安仔,吊威也當日叫苦連天,「嘩!我驚到吖!我好多年冇吊過威也,以前真係夠膽死喺城樓吊落嚟,NG再嚟過都冇問題」。

他透露當日拍攝,足足試跳了1小時:「我嘥咗大家起碼一個鐘,先至完成嗰個shot。」問到之後會否再挑戰吊威也?安仔猶疑一會後笑言:「唔知呀,睇點吊啦,吊威也有好多種嘅,打橫飛又冇乜嘢,一Jump咁跳落嚟嗰隻就會驚啲。」

身為3屆「視帝」的安仔,還自爆吊威也辛酸史:「以前拍劇好辛苦,好少休息時間,好多時冲完涼之後冇底褲著,我就會去便利店買紙底褲,一日一條好方便。咁嗰日我著住條紙底褲吊威也,吊完之後助手幫我拆威也時發現成條紙底褲已經溶咗,得番嗰3條橡膠。」安仔自嘲:「我之後有問過人,原來冇人試過好似我咁,著紙底褲著到『粉碎』,依家直頭冇人會著紙底褲吊威也。」

(即時娛樂)