余子明年初時缺血性中風入院10日 左邊身暫時癱瘓 (13:54)

文章日期:2022年03月09日

余子明今年一月時在家中跌倒後,身體活動能力突然驟降,家人急送他入院,經醫生診斷證實是缺血性中風,左邊身暫時癱瘓。

由於疫情關係,家人不能到醫院探病,子明哥住院10日獲批准回家休養。子明哥的兒子Elvin接受傳媒訪問時,表示父親回家初期要坐輪椅、食糊仔、口齒不清,幸近日已好轉,子明哥亦願意多做運動,再配合物理治療及針灸,腳趾已能郁動。Elvin指父親回家後胃口好好,精神了不少,盡量做自己做到的事,如刷牙、洗臉和進食,他看見自己有份演出的ViuTV新劇《940920》後更精神為之一振。

Elvin按劇組要求為爸爸開設社交帳戶,並上載了幾張劇照。子明哥曾中風的消息傳出後,不少網民均留言祝福子明哥早日康復。Elvin上載子明哥的近照,相中的子明哥手持馬經,精神好好。Elvin分享了兩父子的對話,內容如下︰

🧔🏻‍♂️:好多留言同你打氣,有冇嘢想同大家講呢?

👴🏻:😭😭😭...多謝大家嘅留言鼓勵,我會努力康復,希望快啲好番再拍劇俾大家睇。

🧔🏻‍♂️:咁我開番噚晚嗰集《940920》俾你睇吖?

👴🏻:等陣先,我想睇馬報先。

🧔🏻‍♂️:🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

#馬報有效過食藥

#唔好意思呀刀演

#940920

(即時娛樂)

相關字詞﹕余子明