政府發出「緊急警示」 鄧麗欣以為地震 余德丞嚇到即扔下電話 (22:54)

文章日期:2022年03月09日

今天傍晚特區政府向全港有手機用戶的市民發出「緊急警示」,宣布伊利沙伯醫院今日起改為救治新型冠狀病毒患者的定點醫院,呼籲市民請勿前往;由於發出警示時,手機不停震動及發出響聲,因而嚇親不少市民,其中鄧麗欣還以為是發生地震,她在社交網留言「有無人頭先比個電話嚇親?我以為地震」。

ERROR成員Dee(何啟華)也說自己被嚇親,「我俾佢個響聲嚇親,勁奇怪」;余德丞也表示:「有人撳錯掣? #嚇到即刻扔低咗部電話」徐天佑稱︰「玩嘢咩…緊急警示」早前染疫已痊癒的麻利則說:「你個其實唔係好緊急嘅通知,嚇死香港市民,非常之痴線,每一日都做啲更痴線嘅嘢。最正係因為太嘈,同埋太得人驚,我勁快熄咗佢之後,我根本唔知佢寫乜!What's the point!!!!」柳俊江稱:「跑跑下收到Emergency alert,我以為俄羅斯射咗核彈⋯食個雪糕定下驚先。」梁嘉琪表示:「老人家我心血少啊,成屋電話一齊響嚇死人咩。」

(即時娛樂)