呂爵安留家多日變「鬍鬚安」: 期間限定 (00:48)

文章日期:2022年03月11日

剛獲美國網站TC Candler宣布成功入圍競逐「全球百大俊男2022」排名的MIRROR成員呂爵安(Edan),向來沒有偶像包袱,演出可以搞笑,參與綜藝節目亦好玩得。早前Edan忙於為ViuTV新劇《季前賽》開工,但劇組鑑於近日疫情嚴峻,決定暫停3星期至1個月的拍攝工作,故他可以放假休息;難得有假期,Edan選擇留在家中抗疫,因而沒有剃鬚。

Edan在社交平台上載多條不同角度的自拍視頻,並留言「期間限定,鬍鬚安 #好多日冇出街了 #篇千字文仲打緊orz #大家聽晚見」,立即惹來不少網民留言。其中隊友Jeremy(李駿傑)笑Edan「果然毛髮旺盛」,張繼聰表示「我識有個鬍鬚佬,同你一樣都係咁型」,Edan回覆:「唔通姓張嘅?!」張繼聰即讚Edan識貨。P1X3L成員George(歐鎮灝)就笑Edan有點似老夫子,「正印」小儀則留言「原來條的水最正」,最搞笑是張天賦(MC)表示「點解個個生鬍鬚都咁靚仔,我生極都係得幾條毛仔」。

相關新聞:呂爵安正式被提名競逐「全球百大俊男」︰Thank you

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安