張繼聰貼仔女互動片 賀謝安琪45歲生日 張靖似足管家婆 摷醒賴牀哥哥 (12:08)

文章日期:2022年03月13日

今天(13日)是謝安琪(Kay)的45歲生日,老公張繼聰在Instagram上載片段祝賀,但今次片段內容並非兩公婆的甜蜜互動,反而是一對仔女14歲張瞻和4歲張靖的生活日常片段,再配以太太歌曲《第一天》。

片中4歲女兒張靖十足管家婆一樣,她問在被竇中的哥哥張瞻:「點解你咁㗎呢?咁你夜晚呢,早啲瞓,唔好打機。」見哥哥無理她,張靖先將語調升高:「你快啲起身啦!」再將行動升級,掀開哥哥被鋪。

不過,張靖也非不近人情,她向哥哥提出條件:「我唔畀你瞓㗎喇,除非你瞓多1秒,我就畀你瞓,一秒OK?唔好瞓咁多秒呀。」哥哥當然一秒都不放過,即刻將被子蓋過頭。拍片的張繼聰見到此情此景,忍不住笑出聲;之後,張靖見哥哥仍不肯起牀,表現不耐煩,露出不滿樣子,再以嚴厲語氣說:「你快啲起身啦,唔該你!(哥哥打呵欠)你唔好嗌呀。」哥哥終抵受不住妹妹的「魔音」,無奈地起牀,雖然張靖嘴硬,但內心是溫暖的,她還幫哥哥將凌亂被鋪收拾好,整個過程搞笑又溫馨。

張繼聰在片段下貼文,除了祝賀太太生日快樂和讚一對小朋友外,也不忘讚自己:「Happy Birthday Miss 313!妹妺好顧家,哥哥好脾氣,兩位優秀嘅小朋友,似爸爸。」並貼上老來安慰的表情符號。接着,他再向太太深情寫上:「第17個同你慶祝嘅生日,眨吓眼,一齊經歷好多精彩嘅人生,然後有依兩位夢寐以求嘅小朋友,祝你生活繼續爽朗招積,We love u honey﹗」壽星靚媽則開心回覆:「哥哥好溫柔,妺妺好精靈,似媽媽。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張靖 張繼聰 謝安琪 張瞻