思家大戰|冼靖峰搞錯年份 驚變黃建東同屆同學 (13:29)

文章日期:2022年03月13日

由李思捷主持的《思家大戰》,今晚(13日)播出第24集。是集嘉賓有1991年入圍亞姐程瑤率領的「魔法大舞台」隊,隊員包括老公Billy、大仔Ernie、細仔Oscar,以及與他們情同家人的Harry哥哥;另一隊則是由Patrick Sir(林溥來)率領的「喇沙師兄弟」隊,隊員包括江榮暉、周奕瑋(Jarvis)、黃建東及冼靖峰(Archie)。

席間思捷踢爆Patrick Sir恨上《思家大戰》:「佢喺化妝間唔知講咗幾多千次,話好想上嚟玩。」之後五子輪流報上畢業年份,當黃建東透露自己是1998年時,Archie竟驚訝表示自己也是1998年,Archie此話一出,令黃建東一頭霧水,他加以說明自己是1998年考會考,Archie聽完恍然大悟並笑着抱歉:「唔好意思,我係1998年出世。」令全場捧腹。

今集刁鑽題目包括:「放咗學父母以為仔女去咗補習,其實佢哋去咗邊?」及「最唔抵得同學咩叻過你勁過你?」雖然Archie在自我介紹環節「出師不利」,但答問題時卻表現精靈,不過光芒度始終不及兩名師兄Patrick Sir及黃建東。

「喇沙師兄弟」隊雖然聽落「係威係勢」,但於節目初期表現不似預期,更曾陷出局邊緣,最終Patrick Sir在壓力爆表的情况下,成功答中答案扭轉劣勢。之後,黃建東又如有神助般,在「唔抵得」答題中連中兩元,為「喇沙師兄弟」帶來勝利曙光。

(即時娛樂)