陳展鵬偕女兒慶祝白色情人節 小豬比扮小丸子𧨾單文柔開心 (15:22)

文章日期:2022年03月15日

陳展鵬、單文柔視他們的女兒陳諾瑤(小豬比)為掌上明珠。

昨天(3月14日)白色情人節,展鵬在社交平台上載和小豬比一同玩耍的片段,片中的展鵬抱住公仔,小豬比就捧住一碟玩具蛋糕,對住爸爸唱生日歌,其間不慎將玩具蛋糕跌了落地,再拾起遞給爸爸吃,十分搞笑!展鵬說︰「今日係白色情人節又好,爸爸生日都好抑或媽媽生日都好!多咗個成員就自然多咗慶祝嘅日子,如果再多幾個成員咪隨時個個月都要慶祝?咁就要更有熱情工作,籌備將來嘅快樂!祝大家白色情人節快樂!」好友陳敏之留言,催展鵬、單文柔再生B。

單文柔就在社交平台上載利用手機程式,將小豬比變成卡通人物「小丸子」的短片。片段中的小豬比跳來跳去兼唱了幾句「小丸子的心事」,逗得媽媽開心大笑及讚女兒好靚。單文柔說︰「小丸子係我嘅童年回憶,今日無意中聽到《小丸子又有心事》,Quinta就叫我教佢唱,估唔到你咁有品味!而且衫都準備好。」

(即時娛樂)