反起跑線聯盟|跟肥仔獲讚有夫妻相 練美娟投訴被「欺凌」 (16:30)

文章日期:2022年03月16日

ViuTV原創劇《反起跑線聯盟》將於下周一(21日)首播,劇集講述拒絕成為「怪獸家長」的父母,以及要求子女贏在起跑線上的「虎爸」、「虎媽」,在校園裏各為自己的理念辯護,因而展開連場激戰。

ERROR隊長肥仔(梁業)與練美娟在劇中演夫妻,早前他們為劇集開工時,於片場大放笑料,娟姐投訴被台前幕後 「欺凌」,被肥仔等人尊稱為「娟老師」,她稱:「呢個劇組個個都拍到精神分裂,肥仔就叫我做『娟老師』,導演又將我同肥仔叫錯晒,真係有冇搞錯呀?我哋咁大分別都會搞得亂!」在旁的肥仔就表示娟姐地位,在全個劇組最尊崇,要受到劇組特別關注,肥仔指:「通常片場最有地位嘅,就會被人叫老師,依家娟姐要支水咋,都會全場大叫『娟老師要支水呀!』,可想而知佢幾咁受歡迎。」

早前肥仔拍攝跳舞戲分,他與劇中囝囝拉筋做運動,期間小演員自爆金句「壓我條筋,加五百元」,逗得大家爆笑。劇情後期肥仔扭傷,要娟姐幫忙按摩,但被娟姐投訴「食豆腐」,娟姐說:「依家佢(肥仔)用演員身分食我『豆腐』,按按吓又叫咩高啲入啲,唔知想我按邊度,係佢要求㗎咋,啲fans唔好呷我醋。」

導演劉偉恆第一次見肥仔跳勁舞,笑言過足導演癮,他說:「電視見佢跳舞梗係見過啦,但可以點佢跳幾個動作嚟睇先爽,其寶娟姐同肥仔呢家人,愈嚟愈似一家人,就連小演員嘅媽咪都話娟姐好似佢阿媽,真係好有感覺。」

(即時娛樂)