COLLAR新歌預告片 蘇晴變芯駖 Ig管理員「自首」急補鑊 (19:04)

文章日期:2022年03月16日

女團COLLAR官方Instagram昨晚(15日)連出7個限時動態,向成員蘇芷晴(So Ching,蘇晴)道歉,其中一張相So Ching扁嘴,究竟所為何事呢?事緣COLLAR前天(14日)推出新歌預告片,短片以「daydreaming,with COLLAR」為題,背景音樂不斷唱出「lalala..lala」,8位成員各自有專屬版本,但Ig管理員卻擺烏龍,將成員李芯駖(芯駖)把聲套用在So Ching預告片上。

該Ig管理員發現後立即「自首」:「發白日夢確實是個好東西,但某啲情況下,真係唔好發白日夢…例如…趕住出TEASER俾大家睇嘅時候,聽真啲…蘇晴條TEASER把聲錯咗,係芯駖㗎!ERR!!!對唔住呀!」

為表誠意,Ig管理員再tag上COLLAR經理人戴穎(阿Wing)、So Ching及芯駖,並逐一道歉:「對唔住呀!蘇晴;對唔住呀!WING姐;對唔住呀!芯駖;對唔住呀!各位師弟妹(粉絲暱稱)。」

隨即送上正確的So Ching版,又請求大家幫個手like爆:「幫小編Iike爆返佢,同呵返蘇師兄。」並額外加送So Ching錄音時真Demo以表謝意。

So Ching沒有將事件放在心,並大方表示:「好啦,我原諒你啦小編!」這已是So Ching繼在出道記者會被司儀強尼忽略後,再有蝦碌事發生在她身上,難怪粉絲也取笑她:「SoB出道連環不幸事件。」

(即時娛樂)