聲夢JUNIOR|Charlotte唱跳《跳舞街》獲好評 Aster跟菊梓喬撞樣 (15:03)

文章日期:2022年03月21日

無綫節目《聲夢JUNIOR》昨晚(20日)播出第3集。本集有18位參賽者首輪決賽戰况,決賽4位評判分別為著名音樂總監杜自持、著名歌唱老師Christine Samson、星夢娛樂集團有限公司音樂監製劉易昇先生、《聲夢JUNIOR》訓導主任及形象指導Hana(菊梓喬)。

被視為大熱的Aster(劉芷君),決賽選唱Hana歌曲《我輸不起》,獲網民指與Hana撞樣!參賽經驗無數的Aster,決賽前夕還是相當緊張,受訪時她坦言失眠:「之前嗰晚緊張到瞓唔到,係咁望住天花板。」

最終Aster還是以不錯狀態唱出《我輸不起》,壓台感十足,就連原唱Hana亦大感滿意:「把聲好厚好聽好吸引。」杜自持則認為Aster尚有進步空間:「前面唔好咁出力,後面冇得再大(聲)。」

 

經過昨晚一役,Aster大熱門地位備受威脅。決賽前一直未見突出、參賽時只有12歲的參賽者Charlotte(繆昀希),跳唱《跳舞街》表現亮麗,不但舉手投足均充滿力量及信心,更相當夠氣!Charlotte一唱畢,台下戰友即大表震撼,Ricky(童文)及Luffy(張靖風),爭著向鏡頭畀Like並搞笑說:「佢冇斷氣㗎」、「佢開外掛呀﹗」

評判對Charlotte更是讚口不絕,還表示不相信她只有12歲,其中Christine感嘆謂:「 嘩!我估唔到你12歲呀!你好似好有經驗,同埋你望鏡頭、笑全部好真」;杜自持更是給出高度評價:「無懈可擊差唔多係,跳快歌又要音準,係好難,嗰度我已經畀好多分你。」Hana流露欣賞眼神問Charlotte:「你點做到㗎?」

 

(即時娛樂)