Alton@MIRROR自認忽視跟觀眾互動 曬半裸騷肌照耍冧 (17:57)

文章日期:2022年03月22日

人氣男團MIRROR的12位成員當中,有11位已入圍競逐「全球百大俊男2022」,尚欠「王勁」王智德(Alton)未入圍。有份演出ViuTV劇集《i.SWIM》的Alton,昨天(21日)在社交網貼了半裸騷肌照,他留言:「我想喺度同大家講聲對唔住,之前拍劇係我太潛、太低調,忽視咗作為一個演員同觀眾之間該有嘅透明度同互動,我對於拍劇嘅幕後分享,可能有啲過於低調,而家可唔可以俾個機會我,我而家送上兩幅過到自己又應該過到人,又唔劇透嘅肉照,隨便睇,但拍爛檔唔好再用嗰張相,同心協力 共創美好未來,好冇呀?求下你哋呀!!!!!」

張繼聰、隊友邱士縉(Stanley)和李駿傑(Jeremy)也留言,阿聰寫道「太大隻,罰兩舊」,Jeremy也搞笑稱:「we need more!」

(即時娛樂)