陳葦璇突然休克被送往深切治療部 報平安已轉普通病房 (23:10)

文章日期:2022年03月22日

前女子組合As One成員,在《全民造星III》奪得亞軍的陳葦璇,落街跑步期間突然休克,被送往深切治療部,其後已轉去普通病房,並叫大家不用擔心。

陳葦璇在Instagram限時動態講述當時情况,「唔係好瞓得着,所有嘢好突然…話說食完晚飯休息咗兩個鐘諗住落街跑步,跑咗十幾分鐘都無事,一路戴住口罩,見熱除咗件風褸(入邊都係長袖衫),再跑咗無一分鐘就開始臉好痕,我心諗應該同之前一樣都係生風癩,所以已經停止跑步折返屋企,好快全身都好痕,臉已經開始好腫,我行行吓就開始暈,好彩啱啱男朋友陪我跑,唔夠一分鐘我已經由暈暈哋,但行到變到要瞓喺地下休克狀態,我聽到有幾個人行咗過嚟幫手,但已經睇唔到嘢,唔知自己去咗邊咁,佢好快call咗白車,好快到咗,都好快去咗醫院,唔知係咪因為太凍,我由白車去到醫院都係咁震,醫生幫我打咗針,我開始有番知覺講到嘢,佢話我係敏感性休克,雖然未知敏感原係咩,但啱啱血壓太低要留院觀察,咁大個女第一次去深切治療部。好多謝啱啱幫忙嘅人同醫護人員,我好咗好多…雖然手都仲有腫,希望快啲出到院,不用擔心」。不久,她再報平安,「轉咗去普通病房,腫都退咗好多,精神不錯,希望聽日可以出院,謝謝大家inbox關心」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳葦璇