被HeHe同居情侶甜蜜舉動冧暈 谷祖琳曾疑惑自己性取向:我都幾多女仔鍾意 (18:46)

文章日期:2022年03月23日

由谷祖琳(小谷)主持的ViuTV節目《打開你雪櫃》前晚(21日)播出一集,引來不少網民迴響。該集主角圍繞同性戀人阿健和Eden的故事,2人已一起5年幾,節目中他們將相識經過、相處點滴及共同嗜好等娓娓道來,連小谷都被他們的甜蜜舉動融化,Eden除了炮製西班牙炒飯外,小谷也下廚炮製美食及甜品。

小谷也在節目內分享曾被女生喜歡的往事:「中學時期我都認為我自己係嘅,因為我個樣比較男仔頭,我都幾多女仔鍾意,我係唔抗拒嘅,可能緣分問題啦,我又冇話好刻意,到大個咗,冇去特別諗呢樣嘢,咁就結咗婚,所以以前我都有呢啲疑惑㗎!」

Eden則說:「我媽咪好早知,我家姐當時同我媽咪講,我媽咪再同我講『細佬你係咪鍾意男仔呀?』,當時我話唔係啦,我唔係鍾意男仔,跟住我跑咗出去,跟住就喊,後來出街半日,唔夠膽返家,後來媽咪、家姐打畀我,我唔夠膽聽,覺得好尷尬,係咪自己做錯啲乜嘢呢?唔知點解好似心虛,我阿媽就同我講『無論點都好,你都係我個仔』,呢件事令我幾感動同感恩。(小谷問:你同事知不知?)知呀,佢哋都好好,真心接納嗰隻。」至於阿健則在節目「出櫃」,他說:「Hi!同事,你哋應該係唔知嘅!呢個(Eden)係我嘅另一半啦!」

網民讚這一集拍得好看,感受到阿健和Eden幸福滿瀉,小谷亦在Ig貼了和他們合照:「好多謝大家繼續支持『打開你雪櫃』冇錯,阿健和Eden嘅愛就好似清泉般長流著,單看他們對望的眼神,在旁的我也感到溫暖,這一集,大家簡簡單單被純粹的愛抱擁了20分鐘,希望大家看得窩心舒服,也抱抱自己的家人朋友,寵物,講聲I love you!」

谷德昭亦在社交網留言讚侄女小谷主持節目好睇,兼且風趣及有知性美,同時又讚小谷入得廚房,他寫道:「在《打開你雪櫃》第11集中,Eden和阿健的甜蜜讓觀眾每一分鐘都置身春風花雨間…愛很自然 愛很簡單 愛很勇敢 愛很甜蜜 看到愛 聽到愛 感到愛 在這哀樂人生 令我心內暖。」

(即時娛樂)