兩代音樂人首合作 孖麥浚龍合唱 盧冠廷唔衰得:好大心理壓力 (19:42)

文章日期:2022年03月24日

盧冠廷(Lowell)沉澱兩年推全新企劃,連結兩代音樂人創作一系列作品,首發作品是與麥浚龍(Juno)合唱的《旋律‧故事》。2人是音樂、電影領域的匠人,LoLo笑言與Juno合作很大壓力:「今次同Juno合作好大心理壓力,佢係一個好嚴謹嘅人,從佢電影作品就知道,而我一向都唔衰得,作品入面每個細節都要做到最好!」

LoLo分享最初給Juno兩首歌選擇,一首是旋律優美的Ballad,另一首是《旋律‧故事》,他說:「Juno鍾意《旋律‧故事》有日本Mafia Movie(黑幫電影)嘅感覺,正因呢首歌好重電影感,我做編曲都落足心機!」

Juno憶起去年收到LoLo電話邀請參與今次合作,二話不說便答應,他說:「以往同LoLo喺電影上合作過,亦有拍攝訪談節目,彼此逐漸建立默契,大家對畫面觸覺敏銳,能夠透過形容畫面去交流,令我感受好深,好感激LoLo與Susan畀呢個機會我參與今次合作,進入佢哋音樂世界。」

填詞人唐書琛(Susan)表示今次詞作是為兩人度身訂做,LoLo是音樂人即「旋律」,Juno是導演即「故事」。歌詞描寫藝術家創作心路歷程,思緒交戰就如萬馬奔騰,與歌曲中澎湃磅礡之感一脈相通。Juno形容Susan才是今次合作中的藝術家,他說:「兩個好熟悉影像嘅人,能夠搵到音樂上嘅共通點促成合作,LoLo創作充滿個人魅力,能夠將我哋想法融為一體,喺歌詞中表達出嚟,Susan有好大功勞。」

Juno又形容能夠現場感受LoLo錄音過程,是自己的福利,「呢樣嘢係聽眾享受唔到嘅,錄音室係一個空間讓大家去尋覓,我非常享受」。他續說:「入錄音室一啲都唔大壓力,而我最享受係入錄音室前幾晚,不停loop住聽demo,睇住Susan嘅歌詞;再見住歌曲由rough mix,再做mixing、mastering,呢個過程係非常私人,但亦係我最享受嘅時間。」

(即時娛樂)