楊茜堯羅子溢為細仔Eden開出世100天派對︰眨眼就3個月 (16:57)

文章日期:2022年03月27日

楊茜堯(原名楊怡)去年12月為丈夫羅子溢(原名羅仲謙)誕下細仔,B仔轉眼3個月大,夫婦二人為兒子開派對慶祝出世100日,更透露已為兒子取名「Eden」。茜堯在社交平台上載派對當日的照片,相中的Eden穿上紅色衫仔,肥嘟嘟,十分可愛。她與羅子溢的大女羅翊心(Hera)也長大了不少。

茜堯說︰「眨吓眼就出世👩‍🍼,眨下眼就3個月👶🏻,眨下眼就長大了👦🏻。寶貝,祝你健康快樂❤️❤️❤️。呢段時間,兩個寶貝好似大得特別快👣👣👣👣,我哋就簡簡單單慶祝吓,遲吓先開party啦💃🏼💃🏼💃🏼﹗#100days ❤️❤️❤️ #3個月 👶🏻👶🏻👶🏻 #日日都快樂❤️ #大得好快媽媽追趕不及啦 #你們就是我的所有❤️#Hera❤️ #Eden」茜堯更透露羅子溢快要開工,沒時間幫忙照顧小朋友了。

(即時娛樂)