思家大戰︱陳自瑤拋下女神包袱爭勝 李思捷被嘉賓圍攻 (19:25)

文章日期:2022年03月27日

無綫遊戲節目《思家大戰》今晚(27日)播出第26集,嘉賓有林盛斌(Bob)率領的「冇事復仇」隊,隊員包括吳若希、馮盈盈、麥美恩及林穎彤;另一隊則是由阮兆祥率領的「條氣唔順」隊,隊員包括陳自瑤、姜麗文、泰臣及游莨維(一蚊Joe)。今集嘉賓除了平時負責為節目暖場的一蚊Joe外,其餘都是以往多集的輸家。他們今次組成「復仇者聯盟」,揚言要玩謝李思捷。

在Chit Chat環節上,眾人已鬥講條氣唔順及復仇原因,出力圍攻主持李思捷。陳自瑤最激動︰「明明嗰條問題個字係『聞』,但你就講咗『問』,咁就令到我聽錯咗,仲話係最佳男主持喎!」其他嘉賓聞言起哄,大叫「回水」。問答環節上,馮盈盈、姜麗文雖然戰意高昂,卻先後答錯問題。麥美恩、泰臣則鬥曬古怪猙獰表情,意圖擾亂對方。陳自瑤回答「喺街踩到狗屎第一個反應係講一個咩嘅中文字」時,先害羞地指不能在鏡頭前講那個字,但為勝出還是尷尬地在思捷耳邊細細聲講出答案。

(即時娛樂)