聲夢JUNIOR|四強誕生直入《聲夢2》 Aster大熱倒灶出局 (15:15)

文章日期:2022年03月28日

無綫節目《聲夢JUNIOR》昨(27日)晚播出最終回,最後由Crystal(梁善知)、Caitlin(楊秉頤)、Charlotte(繆昀希)及 Kiele(鄧曉殷)躋身四強,並獲得直入《聲夢2》比賽資格。

當中愈戰愈勇的Caitlin,獲評判最高評價,評判之一的Christine Samson大讚:「你嘅震音係我第一個聽到好穩定,你Handle得好好,Good One!」杜自持亦盛讚Caitlin有獨特性:「你有一把好獨一無二嘅聲,係好易Trademark到你自己,Congratulations!」至於Kiele勝出過程略為驚險,因她台上獻唱部分與另一位十強對手Vici同分,最終評判退席商議後,才宣布Kiele獲勝。

對於Aster大熱倒灶未能晉級,網民則一地眼鏡碎,網上出現不少失望及詫異的留言,但另一方面也有網民認為Aster輸得合理,而Aster坦然面對失敗,並於社交網大方回應:「非常感激大家一路啲(嘅)支持,對不起,令大家失望了,未能直入《聲夢2》。明白到比賽跟考試一樣,未能夠每一次都得到最理想的成績,非常同意Eric Sir(郭偉亮)所講:『呢個節目最緊要唔係輸贏,而係有一個咁珍貴嘅經驗。』好多謝每一位台前幕後嘅工作人員和評判們」、「我相信只要有盡力和吸(汲)取經驗,下一次就會做得更好。」

對於Aster及Vici出局,Eric大感心痛:「好多參賽者都好有Talent、好有Heart,Aster嘅光芒大家有目共睹,但其實Vici都好好,佢係最努力、最認真想改善自己缺點嘅參賽者,當然佢唱歌其實係有感染力嘅;另外仲有好多都好有觀眾緣,淘汰咁多個我都真係心痛。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕聲夢JUNIOR 聲夢2