不可能任務|譚俊彥哽咽流淚認曾擔心出事:小朋友仲好細 (18:21)

文章日期:2022年03月28日

無綫節目《不可能任務》昨晚(27日)播出Mission II部分的「特警遴選體驗」最終回,譚俊彥(Shaun)率領關曜儁(Leo)、李思雅(Cindy)、伍富橋、余應彤、何泳芍(Honey)、鄔嘉駿及吳紫韻(Purple),雖然最終未能以合格姿態通過考驗,卻獲讚專業精神及毅力可嘉,建立了團隊精神。

41歲的Shaun長期受傷患困擾,執行任務期間多番面對挫折,不過他對自己要求嚴謹,盡能力完成所有關卡,更化身「親切的隊長」,經常鼓勵隊友別放棄。

雖然外表堅強又硬淨,但Shaun完成3日訓練及挑戰後,接受無綫娛樂新聞台訪問時數度哽咽,坦言擔心過自己會出事:「我覺得拍戲上仲可以handle到自己,但今次我真係驚,因為我有兩個小朋友,真係驚我有咩事嘅話(哽咽)…尤其佢哋好細個…」

為了證明自己,Shaun還咬緊牙關死撐:「我唔想太太睇到之後擔心我,因為佢睇得出我好多嘢係死撐。我覺得我一定要笑住做完呢個任務,我成日同啲crew講,我完成當自己贏咗喇,今次我當係送畀自己一份嘅禮物,以一個41歲、周身有傷嘅人嚟講,同到佢哋一齊去完成呢3日,而每一個阿Sir走嚟話good job時,對我嚟講都係好大支持。」

Shaun又透露受訓期間,完全不敢向家人透露苦况,「尤其係我父母,我唔敢同佢哋講,所以要更加保護自己,可能我都算有啲經驗,我識得調節飲食同適當咁令自己減壓」。

感性的Shaun還想起初入行時,同樣經歷不少挫折,也同樣撐了過去:「咁多年我知㗎,由入行開始就知道,我唔係特別有天分嘅演員,我細個嗰時畀人話肥,話我靠老竇,一步一步咁走嚟,冇諗過會做到Leader角色,我之前諗過會唔會去做導演,會唔會唔做幕前…真係可能精力完全耗盡時,就會有好多呢啲嘢。」

(即時娛樂)