18歲樂壇新人黃明德自嘲樣貌不討好 認曾兩度留班兼記過 (18:46)

文章日期:2022年03月28日

以唱作人身分加入樂壇的英皇新人黃明德(Dark),今天(28日)推出首支派台作品《留班同學》。歌曲由Dark及新晉音樂人K Tsang合作作曲、林若寧填詞,算是Dark的自白。

18歲的Dark是一名中五學生,曾於中一、中二兩度留班,貪玩、成績差是留班主因,出道的第一首歌,他決定用音樂分享自己最真實、最羞愧的一面寫進歌曲,更直截了當將歌名改為《留班同學》,他說:「初中嘅我比較反叛,上堂瞓覺、唔交功課,甚至同幾個同學偷偷地喺學校過夜。最後畀學校記過兼留班收場。」

中學生涯留班兩次,自然被標籤成壞學生,Dark雖然不愛課本,但喜愛畫畫,更在哥哥薰陶下,學起結他,愛上創作和表演,與同學自組樂隊擔任低音結他手,一次歌唱比賽,令他獲唱片公司賞識,簽約成為歌手。

一直當低音結他手的他,執起咪高峰後,有另一番成功感,坦言珍惜這個機會,並跟公司約法三章:「專注歌唱事業同時要兼顧學業,唔單止要完成中學課程,目標更要係大學大專。我相信大專嘅生活同體驗,可以為我日後嘅創作注入更多養分,為咗成為一個更好嘅創作人,我會盡力。」

新歌MV以動畫呈現,Dark笑言自覺樣貌不討好,所以以動畫形式表達歌曲:「對於自己個樣冇自信,同埋演技麻麻,最主要係符合番我依家呢個年紀,動畫會比較容易接受同投入。為了令插畫師更了解自己對歌曲的想像和畫面,自己都畫咗啲storyboard參與。」

Dark認為自己在疫情期間出道,對於大眾認識他亦有很多局限,所以逢星期三、六亦於自己的社交網開live,名為Dark Room Live。提到首次開live,Dark坦言學到不少東西,亦發生蝦碌事:「突然間有啲技術上問題,影響到live嘅運作同埋自己嘅心理質素,不過喺呢件事上亦學識咗teamwork同埋信任。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃明德 英皇 唱作新人