ViuTV《1 Take過》首播 小儀孖Tiger@MIRROR見證熱血故事 (21:55)

文章日期:2022年03月28日

ViuTV新節目《1 Take過》由MIRROR成員邱傲然(Tiger)、阮小儀、黃奕晨及王頌茵(Kathy仔)擔任主持,這個才藝真人騷節目原定2月28日起播映,但因要改播抗疫特備節目《今日疫情》而臨時抽起,最終安排在今晚(28日)11時首播。小儀這兩天也在社交平台宣傳節目,昨天她留言:「呢個節目我哋幾位主持並唔係主角,主角係一班美麗、有傻勁兼感人嘅香港人。佢哋熱血,為自己喜愛的事情堅持到底,相信自己,用努力去打動你。《1 take過》除咗係節目名之外,生命都係。希望大家都對得起自己,做自己想做同應該要嘅事吧!」她還表示一齊為這班香港人加油。今天小儀則甫出節目預告片,片中更見到Tiger笑到失控的鏡頭,她留言:「唔係笑咁簡單㗎,慢慢你就感受到一班香港表演者嘅堅持的故事!」Tiger也在自己的社交帳號表示:「辛苦各位台前幕後工作人員,真的辛苦了。」

今天除了主持的節目出街,亦是小儀母親的生日,小儀分享為母親賀壽的短片;片中見小儀一邊捧着點了蠟燭的蛋糕仔,一邊唱着生日歌,但用圖案遮着母親的樣子。她留言:「媽子今日農曆生日。佢話我今朝唔喺節目同佢講生日快樂⋯⋯佢真係當自己係女皇!Okok,係威嘅!生日快樂,身體健康啦!蛋糕仔細細,食住先,遲啲開返晚市堂食至去食餐勁!」

(即時娛樂)