開心速遞|「大小姐」林淑敏素顏演出:我樣衰係事實,但係我鼓起勇氣 (23:02)

文章日期:2022年03月28日

演員有時候為了演出,不惜犧牲色相,好像林淑敏於處境劇《愛‧回家之開心速遞》飾演巴辣、惡死的「大小姐」龍力蓮,跟現實中的斯文形象有很大反差,近日她更不介意以素顏於劇中現身,表現專業。林淑敏在社交平台大方分享自己的素顏照,並留言:「分場話:呢個隧道廣告牌引發十車連環相撞。咁係因為大家都爭住睇唔過隧道?定係嚇到唔敢睇想快啲過隧道?結論:我樣衰係事實,但係我鼓起勇氣! #你嘅價值由你來定義 #不要跟著別人的眼光走」劇中演大小姐老公送水輝的許家傑說:「人既美不求外在,淨係呢股勇氣已經令我拜服。」之後,許家傑亦在自己的社交帳號甫出跟素顏林淑敏的合照,他留言「其實素顏又有乜好怕 #愛回家之開心速遞 #真素顏 #勇氣可嘉 #演員」,不少網民也讚大小姐的素顏靚,皮膚亦不錯呢!

(即時娛樂)