反起跑線聯盟|練美娟叫囝囝做「前輩」 李炘頤爆拍攝時嚴禁爆粗 (13:15)

文章日期:2022年03月29日

由梁詠琪﹑強尼﹑練美娟(娟姐)﹑潘燦良﹑袁富華和周家怡等合演的ViuTV原創劇《反起跑線聯盟》,首周平均收視有5.1點(逾33萬觀眾人數),更成為ViuTV開台以來劇集首周收視第2高,僅次於港版《大叔的愛》首周平均直播收視6.4點。

在劇中飾演幼稚園教師的張敬仁(Kendy)和李炘頤(Alina),亮相由練美娟和強尼主持的《晚吹─有酒今晚吹》,湊巧兩位主持都有份演出該劇,故談得特別投契。談到在劇中跟7位小朋友(七小福)演對手戲,Alina表示七小福不算難處理,Kendy則說:「我覺得最緊要同佢哋玩,玩得多,同佢哋friend咗,roll機時建議佢哋點做,其實佢哋會聽嘅﹗」

娟姐在劇中和肥仔(梁業)有個囝囝叫「為為」,Kendy則笑稱「為為」跟娟姐和肥仔似足一家人,娟姐笑指「為為」是她的「前輩」,她笑說:「我個仔喺劇中相對地係大個嘅,我覺得五官似我,身形就似肥仔,我個仔係『老油條』,佢人生拍過近百個廣告,我都要叫佢『前輩』,佢係若無其事,會好從容同你講:『我都拍過50幾個啦﹗』跟住就行開咗,我同肥仔企喺度叫佢做『前輩﹑前輩』。」

強尼又爆料劇中拍攝一場畢業禮戲分,除了小朋友哭之外,就連Kendy和Alina也喊到抽搐,Kendy說:「嗰場戲因為聽到一啲好感動說話,因為校長同佢哋每一位都講咗心底話,其實排戲時我已經忍唔住喊。」Alina也說:「雖然嗰啲說話係對住小朋友講,但某程度上對我哋大人都有啲意義。」

強尼表示該劇拍了2個多月,工作氛圍跟拍其他劇不一樣,Alina也認同,她說:「有時出去拍嘢,大家都好心急,有時會忍唔住講粗口,但呢個劇組係嚴禁做呢件事(講粗口),所以長期都好和諧。」在節目中,Alina和Kendy顯示家長代勞做的紀念冊,令她們倍感窩心,感到好有愛,2人表示會珍而重之收藏好。

強尼亦表示劇中他和梁詠琪的囡囡「陳雪瑤」,送了一個相架給他,當中有他們「兩父女」合照,強尼說:「我冇女㗎嘛,你明唔明?(上契?)我覺得拍呢部劇,滿足咗我人生其中一部分,演員可以經歷多一個人生,所以我覺得係賺嘅,有個女走埋嚟攬你,幾正﹗」強尼還在鏡頭前向囝囝備案:「阿仔,唔關事呀,我好愛你㗎﹗」

(即時娛樂)