思家大戰|「2D版」比真人更靚仔 李思捷隔空主持嗌過癮 (15:48)

文章日期:2022年03月29日
思家大戰|「2D版」比真人更靚仔 李思捷隔空主持嗌過癮(無綫電視網上片段,剪接:鍾偉茵)

由李思捷主持的無綫遊戲節目《思家大戰》,轉眼來到第一季最後衝刺階段。日前主持思捷與一眾嘉賓為最後3集錄影,現場所見,思捷沒有現真身,全場只有一個亮着思捷樣子的屏幕顯示器被推來推去,相當搞鬼。

原來思捷有見近日疫情嚴重,已足不出戶多時,但為了繼續將歡樂帶給觀眾及嘉賓,製作組想出「WFH隔空主持」妙法,透過一比一屏幕顯示器,讓「2D思捷」即使安坐家中仍能與現場嘉賓互動。

「2D思捷」接受無綫娛樂新聞台訪問,笑言以這種嶄新方法現身,反令顏值大增,「因為屋企有長期病患長者,主要想保護佢哋,又冇理由突然停咗個節目,咁依家好似AI公仔咁走嚟走去,都過癮呀,只不過我係平面咗少少啫,分分鐘仲靚仔過真人啦」。

而成就「2D思捷」滿場飛的幕後功臣則是「一蚊Joe」游莨維,為了幫助思捷行走自如,一蚊Joe不但早於一星期前,已在思捷指導下夾好所有走位,更笑言為了「落點」精準,專誠練大隻,「因為塊嘢不能夠太輕,會好易反嘅,所以下面加咗兩大個沙包,足足有成個思捷咁重,所以推時要少少技巧,同埋好難推啱位」。

(即時娛樂)