鄧小巧結婚曾被惡毒難聽說話攻擊:網上語言暴力好可怕… (17:09)

文章日期:2022年03月29日

鄧小巧本月初和外籍男友白先生在加拿大結婚,婚宴地點選址當日白先生求婚的花園,別具意義。鄭欣宜、許廷鏗、林欣彤等香港朋友未能到當地觀禮,鄧小巧透過視像直播,讓親友見證她的重要時刻。

鄧小巧今天(29日)在社交網貼了和老公照片,並談及關於語言暴力話題。鄧小巧稱由公布求婚到結婚,收到很多好好的祝福,但同時亦收到部分惡毒難聽說話,她有感而發表示:「其實喺呢行咁耐,都聽唔少。嚟嚟去去,以前對我嘅攻擊都係醜樣、肥、豬X,生成咁樣學咩人做歌手之類。結婚之後就話『鬼佬真係重口味』、『多個人去外國做雞』、『呢啲豬扒真係鬼佬先食得落』諸如此類。」

鄧小巧再說:「朋友話:『唔洗理呢啲留言啦,咩都有人講。』但好難,各式各樣嘅語言暴力就係因為大家『唔理』,所以一直以嚟某一小撮人就橫言無忌。網上嘅語言暴力好可怕,因為留言嘅人見到你,但你可能永遠見唔到留言嘅人。我哋好經常批評別人嘅外表,肥嘅太肥,瘦嘅太瘦,靚嘅整容,性感嘅就係蕩婦。總之就要搵到你睇唔順眼嘅地方,然後暗中背後指住人哋謾罵,好似呢個世界上仲欠缺好多惡毒嘅人。『莫因惡小而為之,莫因善小而不為』。」

鄧小巧表示因為包庇一些小惡行,會慢慢縱容出大惡行:「而同時,我相信可能曾經惡毒嘅你,都曾經受過傷害、被無理指責,或者同樣被語言/身體暴力過。但將恨傳播,唔會為自己同世界帶嚟任何好處。最後,其實,得到愛,唔一定要生得靚。呢個係我哋嘅first dance,我話我想著便服,佢(白先生)話:"whatever makes u feel good"﹗」

(即時娛樂)