有種老闆娘|可嵐忽略囝囝感虧欠 轉搞飲食做良心老闆 (18:54)

文章日期:2022年03月29日

可嵐亮相由可宜主持的香港開電視節目《有種老闆娘》,作為單親媽媽的可嵐,由歌手進軍飲食界,搖身變成私房菜及日式餐廳老闆娘,箇中原因跟兒子尤俊有莫大關係。

可嵐表示成為日式餐廳老闆娘,全因兒子對壽司的情意結。提到可嵐前夫曾做飲食業,亦深知飲食業難做,為什麼仍堅持進軍飲食界?她表示:「原先冇諗過做飲食業,2018年演唱會一波幾折,雖然最後有賺到錢,可能我太專注演唱會,到演唱會後,補習社話覺得阿仔有少少過度活躍症,我好擔心,好內疚,想畀番多啲時間陪個仔,於是諗開創另一個事業,係咪就可以多啲時間陪佢呢?而且又穩定啲呢?咁啱屋企附近有間舖早上係冰室,晚上佢哋關門,佢哋建議我可以做糖水。」

經歷家暴離婚後,可嵐成為單親媽媽,為了養家她試過同時段打5份工,2019年終嘗做老闆滋味,卻遇上重大考驗,可嵐說:「開業不久,遇上社運,生意慘淡。記得我當時做訪問講過『1個都不能少』,唔想結業,唔想炒人,自己出去做3、4份工,揸車接單掙錢出糧畀同事。」作為老闆娘,可嵐親力親為,就連洗碗工都做,她說:「由冇堂食到有堂食,未請到洗碗工,自己落手洗住先,我豁咗出去,因為我係老闆,舖頭缺任何一樣都係關自己事。」

可嵐在節目中常將兒子放在口邊,盡顯愛兒心切,她坦言好少時間陪兒子,覺得對兒子有虧欠。節目中,可嵐邀請拍攝團隊家訪,鏡頭前她與兒子尤俊感情深厚,2人對答流露溫馨母子情。當兒子表示有自己房間時,可嵐說:「以前一齊瞓,依家各自一間房,好孤獨、好空虛,有時我都會叫佢(兒子)嚟陪我,佢話No。」問到可嵐會否再覓伴侶?她表示已習慣自己跟囝囝的生活形式。

(即時娛樂)