《膠戰S3》有望拍得成? 岑珈其為肥腸徵女友 讚超級大暖男 (18:16)

文章日期:2022年03月30日

ViuTV綜藝節目《膠戰》主持岑珈其和徐浩昌(肥腸),昨晚(29日)透過視像亮相由虞逸峯和沈殷怡主持的資訊節目《今日疫情》。

主持談到有關《膠戰S3》話題,肥腸則漏口風:「最近有6個人齊人出現喺ViuTV啦,咁會發生啲乜事,就唔講得住囉!」珈其聞言笑說:「嘩!你講到咁嘅,可以講嘅咩?我都好期待。(是否有好消息?)但我唔知。」

問到是否希望「6膠」出埠拍攝?珈其說:「梗係想,我覺得如果之後放寬(措施),大家能夠多啲互動已經好開心,唔夠膽講可唔可以出埠,有得出梗係好啦,大家食晚飯、見面,戲院開番都好緊要。」肥腸表示希望約齊「6膠」打邊爐或BBQ。

同時珈其在節目為肥腸找另一半,他說:「真心講,肥腸喺《膠戰》超級大暖男,外形可愛,最重要係佢依家單身,希望任何喜歡肥腸嘅人,都可以同佢做朋友了解吓先。」肥腸聞言即不停抹汗,十分搞笑。

而珈其跟余香凝、陳漢娜及蘇麗珊主演的電影《緣路山旮旯》,早前在日本大阪舉行的《第17屆大阪亞洲電影節》成為「特別關注香港電影」6部電影之一,珈其興奮說:「開頭拍時冇諗過可以去到其他地方,呢部係幾香港小品電影,估唔到日本觀眾鍾意睇,成個故仔吸引。(讚你靚仔?)我唔刻意講呢樣嘢,我估我可能單眼皮,佢哋有少少覺得似日本人,我懷疑係咁,有親切感。」

珈其亦有份演出ViuTV劇集《反起跑線聯盟》,他說:「多謝ViuTV,我愛ViuTV,今次係客串,主要同燦哥(潘燦良)做對手戲,學到好多嘢,佢係好好嘅前輩,好犀利對手。」

(即時娛樂)