呂爵安新歌歌名叫《Elevator》 怨隊友邱士縉玩劇透 (21:40)

文章日期:2022年03月30日

MIRROR成員呂爵安(Edan)今年首支個人跳唱歌曲,將於愚人節(4月1日)推出。日前Edan在Instagram發文作少許劇透,叫大家估歌名及主題,他當時給粉絲的提示是「係大家出街會用到嘅嘢」。

當天隊友邱士縉(Stanley)則留了一個升降機emoji,Edan當刻即回覆隊友:「唔好喺度誤導人啦!」

今晚(30日)Edan終於在Ig揭曉新歌歌名叫《Elevator》,他寫道「Bala Bala Ba Bala Ba Ba,Elevator!Elevator!心越急越煩問題越難拆~~~冇錯,出咗個post叫大家估歌名,然後6分鐘就比姓邱嘅劇透咗 @stanleysc_(邱士縉)」。Edan表示新歌MV將於4月1日晚上8時MIRROR YouTube Channel首播,當晚9時才在各大音樂平台上架。

相關新聞:呂爵安愚人節出新歌︰這次MV是最多造型的一次

(即時娛樂)