盧瀚霆自爆拍攝發生意外睇急症 經歷人生最痛 (23:39)

文章日期:2022年04月01日

MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)今晚在社交網上載多張攬著愛犬Amber合照,自爆昨日拍攝時發生有驚無險「小意外」,要睇急症,經歷人生最痛一次。幸好已慢慢好番沒事,他未有透露意外經過,指是小事講出來會笑死人,但讓他想到一下首歌的主題,令他由好痛變興奮。

Anson Lo寫道:「小事分享~尋日拍攝時發生咗一個有驚無險嘅『小意外』,過程就唔多描述啦,因為講出嚟真係會笑死人~(真係好小事~),但唯一好處嘅係…,搭車前往睇急症醫生嘅車程當中,靈機一閃諗到下一首歌嘅主題,解決咗我最近諗咗好耐嘅難題,當堂由『好痛』變到『好興奮』嘅心情~。即晚都慢慢好返冇乜事,返到屋企見到Amber,就決定同佢影相記低呢一日。

今次嘅經歷雖然係歷時人生最痛嘅一次,但正正就係:“Every cloud has a silver lining.”可能每一樣事情發生都有原因,而且過程當中可能有意想不到嘅驚喜~,感激『漏』夜幫忙嘅醫生同護士。分享完畢,我冇事啊!唔好擔心~你哋平日都要好好保重身體。#突然長氣嘅日記式分享」

隊友李駿傑(Jeremy)知道情況留言:「我地保持神秘。」不少網民及粉絲都叫他透露少少。

(即時娛樂)