阮小儀客串呂爵安新歌MV演染血新娘︰超興奮 (12:16)

文章日期:2022年04月02日

MIRROR成員呂爵安(Edan)推出跳唱新歌《Elevator》,請來「正印」阮小儀參與MV演出,飾演身上染滿血的新娘。小儀在社交平台上載拍攝MV時的花絮照片,留言多謝Edan的邀請。

她說︰「多謝你嘅邀請﹗等我可以一齊參與呢個MV一齊入𨋢,一齊Elevator Elevator~ 你同我講,我要飾演一個身上染滿血嘅新娘,正啊!好黐筋啊,啱我!(唔好問我用斧頭劈咗邊個!我都唔知,總之係一個劈冧咗某人然後好驚青要着草搭𨋢走佬嘅新娘咁啦!我唔係飾演鬼新娘呀,生勾勾㗎我!)太耐冇演戲,所以好開心開心,我真係幾鍾意做戲㗎﹗仲要係Edan MV喎,超興奮!當然,仲畀我見證到Sheng Wong同Maggie團隊們嘅認真同細心!果然名不虛傳!很開心嘅一次演出,少少啫,但已經可以記足一世!Yeah~」

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安 阮小儀