呂爵安愚人節兩度整蠱粉絲︰見到你哋啲反應笑死 (13:29)

文章日期:2022年04月02日

MIRROR成員呂爵安(Edan)昨天愚人節(4月1日)推出跳唱新歌《Elevator》。Edan一早預告MV於晚上8時首播,不少粉絲準時在熒幕前等候,豈料播出的片段竟然是一隻女鬼,然後有一把疑是Edan扮女人的聲音說︰「嘩﹗愚人節快樂﹗8點3再返嚟睇啦!」

粉絲知道被Edan整蠱,於是再等15分鐘,豈料8時15分播出的片段還是Edan的整蠱片,他大笑道︰「哈哈哈哈﹗愚人節快樂﹗8點半再返嚟睇啦!哈哈哈哈﹗」粉絲被連環整蠱致群情洶湧,Edan後來要開直播安撫,知道有小粉絲被畫面中的女鬼嚇怕又留言「I am sorry」。

他在社交平台說︰「愚人節快樂!由1900開始緊張擔心會意外,又擔心做唔到我想像嘅效果,不過急嚟都冇用,因為心越急越煩問題越難拆,所以都係平常心。希望呢首歌同MV可以帶到歡樂同驚喜俾大家啦!(不過玩你哋都真係幾好玩,見到你哋啲反應笑死)。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安 愚人節