林盛斌率藝人冒雨到深水埗派飯予露宿者:為社會做少少嘢 (12:52)

文章日期:2022年04月04日

由錢嘉樂和馮盈盈擔任主持的《THE SHOW MUST GO ON》昨晚(3日)首播。首集兩組嘉賓分別為林盛斌率領的「大玩特玩」隊,成員包括翟威廉、周志康、楊潮凱、林秀怡、陳嘉桓及黃美棋;以及陸浩明率領的「後生仔傾吓偈」隊,成員包括孔德賢、鄭衍峰、黃婧靈(波波)、杜穎珊(Sandy)、徐文浩及黃紫恩。

製作組亦希望藉著台前幕後傳揚愛心,由林盛斌帶領隊員與有心人到深水埗派飯給露宿者,眾藝人親力親為製作愛心飯盒及搬運物資,更冒雨派飯,林盛斌說:「作為演藝界一分子,我哋除咗可以帶娛樂畀大家,仲可以發揮我哋嘅影響力,為社會做番少少嘢,特別喺依家困難嘅時候,社會係有好多人需要幫助。如果大家都可以做多少少,世界會更加美好。」有份參與其中的陳嘉桓與黃美棋受訪時,亦哽咽說:「希望大家有啖熱飯食」、「其實大家只要肯行多一步,都可以幫到好多身邊人。」

(即時娛樂)