呂爵安新歌MV點擊3日破130萬 撰文感謝兩位排舞師 (16:18)

文章日期:2022年04月04日

MIRROR成員呂爵安(Edan)一改過往的情歌風格,今年首支派台歌《Elevator》以跳唱及Rap打頭陣,外界反應不俗,新歌MV在4月1日YouTube上架,截至今午近4時,點擊率已破130萬,成績理想,Edan在Ig限時動態感謝大家支持。

Edan在Ig撰長文感謝兩位排舞師Ali及肥仔(梁業),他寫道:「今次訪問好多都問點解搵肥仔排舞,但其實係仲有@alijai㗎!而我識Ali嘅原因同時間,其實係同肥仔一樣。

我係喺大學year 1玩hall mass dance先開始接觸跳舞,而當時嘅排舞師就係肥仔同Ali!(2016年)所以今次真係再續前緣同覺得life is amazing,嗰陣嘅我有乜可能估到自己會出首solo跳唱。

而因為我同佢哋兩位合作過,知道佢哋排舞真係好勁,特別係諗gimmick諗畫面同排pattern,所以我都好肯定佢哋係super fit for Elevator。

當時諗呢隻舞就係希望可以又有型又搞笑又有signature move,所以而家個成品真係超滿意,雖然大家未睇過。最後當然都要多謝8位dancers,冇諗過自己都會有同咁多位跳舞咁叻嘅人一齊跳舞嘅一日,多謝你哋嘅投入同咁supportive,同你哋一齊跳好開心!希望你哋都enjoy哩次experience la!!期待喺舞台上表演Elevator比大家睇!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安 梁業 肥仔